Photobucket

Thursday, December 2, 2010

漫游世界...

今天可以说是闷到没事做了...
哎~除了脑海里想着他...等他放工以外捏...
就是听歌了...

今天我听到一首歌...
歌词 超有意思 的

歌曲:漫游世界
歌手:Manhand


这个世界有咁大(你又点玩嗮)转数唔快会淘汰(冇人想出界)


就一早玩晒喂当你一铺输嗮再转换心态已见惯不怪


眼看世界有咁坏(过百样丑态)有怪莫怪我唔快(爱慢游世界)


我一般心态就算未睇得通嗮确定冇扭軚就冇人会怪

试下用心感受呢个世界原来过程系生活必须要接受既洗礼

有回忆回味系种美丽lifegoeson我哋系实验室里面游离浪荡

玩紧实验验紧rightorwrong发誓誓言究竟weakorstrong

有可能系食言唔系食盐食错乱讲这个实验证实失败唔需要失眠

因为呢个世界有咁多谜题有问题解极都系解唔嗮allright

摆低所有希望ohmy遗忘自己仲有愿望但系冇乜所谓

依然可以继续慢游另一个世界睇你点睇juzlaidback

人一世物一世冇人会想成世困系自己困扰既生活问题

但系现实有几多对手可以将佢击败失败又边个可以重新再嚟

边个唔想发达兼发围唔想挨又有冇咁多优惠挨极得个吉

有冇可能冇乜所谓通常问题究竟系咪人为有人太过收埋

太过自闭系咪压力太大惗得太坏有啲弊又赖社会既问题

问题发生又总有两睇你又点睇我系冇米暂时未能环游世界

但系我有音乐让我慢游愉快唔怕淘汰唔怕金融海啸难题

净系怕你猛咁催我叫我快


听到闷料就...fb
真的是闷到...
傻佬
快点回家嘛...
我很想你捏...
哎~~

No comments:

Post a Comment